A válaszadók több mint fele szerint továbbjavult Újbudán a közétkeztetés színvonala az előző évekhez képest – derült ki az újabb kérdőíves felmérésből.
Újbuda Önkormányzata elkötelezett a közétkeztetés minőségének folyamatos javítása mellett, ezért rendszeresen kikéri a lakosság véleményét a témában. A menzareformmal kapcsolatos legfrissebb fogyasztói elégedettségi kutatás december 11-én zárult, a felmérés népszerűségét mutatja, hogy 962-en töltötték ki a kérdőívet.
Pozitív fejlemény, hogy egyre többen ismerik a menzareform újdonságait, amelyekről általában attól az intézménytől értesültek, ahol igénybe veszik a szolgáltatást, és sokan tájékozódnak az Újbuda újságból és a Facebookról is. Az intézkedések közül legtöbben a lemondási kompenzációt és az iskolai salátabárt vették igénybe, emellett a válaszadók több mint 15 százaléka élt már valamilyen formában a kiszélesített támogatási és kedvezményrendszer előnyeivel, de egyre kedveltebb a SZÉP-kártyás fizetési lehetőség is.
A 2024 őszén bevezetett salátabár népszerűségét tükrözi, hogy a válaszadók több mint 80 százaléka gondolja jó vagy szuper ötletnek. Az egyelőre tesztjelleggel, néhány iskolában működő szabadszedéses (önkiszolgáló) tálalási rendszert a kérdőívet kitöltők több mint 70 százaléka támogatja.
Sokkal jobb lett (127)
Jobb lett (425)
Nem változott (194)
Rosszabb lett (40)
Sokkal rosszabb lett (6)
