A többség elégedett a menzareformmal

A válaszadók több mint fele szerint továbbjavult Újbudán a közétkeztetés színvonala az előző évekhez képest – derült ki az újabb kérdőíves felmérésből.

Újbuda Önkormányzata elkötelezett a közétkeztetés minőségének folyamatos javítása mellett, ezért rendszeresen kikéri a lakosság véleményét a témában. A menzareformmal kapcsolatos legfrissebb fogyasztói elégedettségi kutatás december 11-én zárult, a felmérés népszerűségét mutatja, hogy 962-en töltötték ki a kérdőívet.
Pozitív fejlemény, hogy egyre többen ismerik a menzareform újdonságait, amelyekről általában attól az intézménytől értesültek, ahol igénybe veszik a szolgáltatást, és sokan tájékozódnak az Újbuda újságból és a Facebookról is. Az intézkedések közül legtöbben a lemondási kompenzációt és az iskolai salátabárt vették igénybe, emellett a válaszadók több mint 15 százaléka élt már valamilyen formában a kiszélesített támogatási és kedvezményrendszer előnyeivel, de egyre kedveltebb a SZÉP-kártyás fizetési lehetőség is. 
A 2024 őszén bevezetett salátabár népszerűségét tükrözi, hogy a válaszadók több mint 80 százaléka gondolja jó vagy szuper ötletnek. Az egyelőre tesztjelleggel, néhány iskolában működő szabadszedéses (önkiszolgáló) tálalási rendszert a kérdőívet kitöltők több mint 70 százaléka támogatja.
Sokkal jobb lett (127)
Jobb lett (425)
Nem változott (194)
Rosszabb lett (40)
Sokkal rosszabb lett (6)

A ROVATBÓL

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support