Free Porn
xbporn
Free Porn





manotobet

takbet
betcart




betboro

megapari
mahbet
betforward


1xbet
teen sex
porn
djav
best porn 2025
porn 2026
brunette banged
Ankara Escort
1xbet
1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com

1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com

1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com
betforward
betforward.com.co
betforward.com.co
betforward.com.co

betforward.com.co
betforward.com.co
betforward.com.co
betforward.com.co

betforward.com.co
betforward.com.co
betforward.com.co
betforward.com.co
betforward.com.co
betforward.com.co
betforward.com.co
deneme bonusu veren bahis siteleri
deneme bonusu
casino slot siteleri/a>
Deneme bonusu veren siteler
Deneme bonusu veren siteler
Deneme bonusu veren siteler
Deneme bonusu veren siteler
Cialis
Cialis Fiyat
deneme bonusu
padişahbet
padişahbet
padişahbet
deneme bonusu 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet 1xbet untertitelporno porno 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet 1xbet سایت شرط بندی معتبر 1xbet وان ایکس بت pov leccata di figa
best porn 2025
homemade porn 2026
mi masturbo guardando una ragazza
estimare cost apartament precisă online
blonde babe fucked - bigassmonster

A jövő kulcsa és záloga az emberek közötti kapcsolat – Interjú Nagy Zsolttal

Nagy Zsolt csaknem három évtizede játszik színpadon: karrierjét a Békés megyei Jókai Színházban kezdte, azóta olyan sorozatokban és filmekben ismerhette meg a közönség, mint a Mellékhatás vagy a Drakulics elvtárs. Az Örkény Színház tagja, rengeteget forgat, a munkát és magánéletet néha nehezen tudja összeegyeztetni. A színésszel az Újbuda TV Újbudai Nagykávéház című műsorában beszélgettünk.

Hogyan éled meg, ha nem ismernek fel?
Mint idejövet, amikor a taxisofőr megkérdezte, mivel foglalkozom. Az ilyen beszélgetések hasznosak, helyre tesznek. Rájövök, hogy nem szabad magamról többet gondolni, mint ami vagyok. Legtöbben az ismertség miatt választjuk ezt a szakmát. Azt reméljük, ha sok emberhez eljutunk, egyből híresek leszünk. Ezzel csomó jó dolog jár együtt: meglapogatják az ember vállát, megölelgetik, figyelnek rá. Egy kereskedelmi televízió főzőműsora, egy minőségi sorozat főszerepe után mindig nő a népszerűség, hiszen azt többen látják. A fősodráson kívüli underground színház viszont kevesebbeket érdekel, fű alatt marad egy belső körben. A mélyebb irodalmat, a gondolkodást igénylő darabokat nehezebb feldolgozni. Missziónak tartom, hogy a minőséget a populárisabb csatornákon is képviseljem.

Nem tartod sokra a kereskedelmi televíziózást?
Limonádé az egész, felületes. Magyarországon elég bénán csinálják. A békéscsabai Jókai Színházban kezdtem a pályát, ahol Gáspár Tibor belém nevelte azt a fajta szemléletet, amely azóta is meghatározza a művészettel kapcsolatos érzéseimet. Szerintem a színészet a csilivili, magamutogató világ helyett egy elmélyült, koncentrált munka. Rengeteg útkereséssel, kudarccal: folyamatos fejlődés. Ha tényleg komolyabb hangot akarsz megütni, akkor az nem jut el nagy tömeghez. A popzenében is így van. Az egész csak lötyögés.

A közelmúltban politikai nézeteidet is nyilvánosan vállaltad, például a tanártüntetések kapcsán. Volt köze ennek az ismertséghez, a híressé váláshoz, vagy egyszerűen csak a véleményedet akartad közölni?
A szervezők tudták, hogy önazonos és következetes vagyok. Nem állok egyik oldalról a másikra; évek óta ugyanazt mondom. Próbálom úgy élni az életemet, olyan szervezetekhez, csoportokhoz csatlakozni, amelyekkel megértjük egymást, és örömmel dolgozunk együtt. A Fővám téri szimpátiatüntetésen elmondott halandzsabeszédet azért vállaltam, mert az oktatást tartom a legfontosabbnak. Egy ország, nemzet, kultúra jövője az oktatásban rejlik. Ha annak alacsony a minősége, nem fogják az underground vagy az Örkény Színházban előadott darabot megérteni. Nem véletlen, hogy a tömegek a könnyebben befogadható művészetet szeretik, amin nem kell sokat gondolkodni. Így tudják a mindennapi gondokat elfelejteni. Nincs ezzel semmi baj, az is egy forma, egy felület.

Mit kellene oktatni? Szemléletet?
Hú, ez nagyon sokrétű. Az oktatás már a bölcsődében, óvodában, otthon elkezdődik; nem mindegy, hogy csörgőt vagy telefont adok a gyerek kezébe, mondókát tanítok neki, vagy berakom a tévé elé a járókába, és le van a gond róla. A jövő kulcsa és záloga az emberek közötti kapcsolat.

Mind az öt gyermekedet – a legkisebb kétéves – így nevelted?
Egyáltalán nem tartom magam jó apukának. Sokat vagyok távol. Amikor otthon vagyok, persze sokat játszunk. Szerintem az egyik legfontosabb dolog a kapcsolatokban a testi kontaktus, ölelés, intimitás. Ez is egy nyelv, ha nem is verbális. Az olvasmányaim alapján összeraktam magamnak egy olyan világot, amelyben élni szeretnék, de nincs nálam a bölcsek köve. Inkább a valóságot figyelem, és abban próbálom magam elhelyezni. Hiszek abban az indián bölcsességben, amely szerint úgy kell élni, hogy közben a lehető legkevesebb sérülést okozzuk egymásnak. Úgy adjunk mindent vissza, ahogy kaptuk. Nem a telefon fog minket megmenteni, és nem a pénz.

Mit olvastál legutóbb?
Eric Berne Emberi játszmák című művét. Eric Berne egy amerikai pszichiáter volt. Új iskolát hozott a pszichoterápiába, a személyiség- és a fejlődéslélektanba, a kommunikációelméletbe, amellyel újra lehet elemezni az emberi játszmákat. Jack London Martin Eden című regénye is nagy hatással volt rám, csakúgy, mint Csíkszentmihályi Mihály Flow-ja. Most Jenny Odelltől A semmittevés forradalmát olvasom. A könyvet úgy hirdetik, mint az első lépést a szabadsághoz vezető úton. Próbálom az életemet eszerint alakítani. A boldogságban viszont nem hiszek. Az egész életem a küzdelemről szól, miközben minden kételyemmel és hibámmal együtt csak önmagamat akarom adni.

Édesapád agresszívan bánt veled gyerekkorodban. Erre vezethető vissza a szorongás?
Mindennek ez a gyökere. Sok emberrel beszélgetek, aki a régi sebek gyógyításában segít. És igen, talán az apámmal is beszélni kellene, de nincs bennem elég bátorság. Nem vagyok még annyira alázatos, hogy azt mondjam: borítsunk fátylat az egészre. Szeretem őt, akármi történt. Sokat kell még gondolkodnom a történteken, a gyermekkoromon, meg kell engedni magamnak, hogy érezzek.

Mennyire tudod az érzéseidet egy szerep alakításakor megélni?
Tökéletesen. Mindeközben a szerep aktív gondolkodás, amely mindig elindít bennem valamit. Ez nagyon megterhelő. A színészet folyamatosan egyik helyzetből a másikba rángat, összevissza pattogok a gondolati síkok között.

Gyakran játszol agresszív, arrogáns férfit.
A Drakulics elvtársban végre egy romantikusabb figurában tűntél fel. Örültél neki?
Nagyon várom már, hogy megint egy ilyen ajánlatot kapjak, amely több puha és lágy érzelmet tükröz. Ezek is bennem vannak. Tudom, mindezt nehéz elképzelni. Ha valakinek kedve van, jobban is megismerheti ezt a 47 éves, erőszakos külsejű közép-európai férfit. Mindenki annyit lát belőlem, amennyire kíváncsi rám. Nyitott és őszinte embernek tartom magam. Sokan azonban csak kukkolni, vájkálni szeretnek.

Keveset beszéltünk még a színházról. A Krétakörben kezdted, aztán több helyen is megfordultál, most az Örkény Színházban játszol…
A Krétakör a genezis, mindennek az alapja. Fantasztikus műhelymunka folyt ott, rengeteget utaztunk, a társulat itthon és külföldön is híres volt. Abban a színházban minden egyes színész hitt abban, amit csinál, és ennek megfelelően tette bele magát. A Krétakör után a Vígszínházban, majd a Nemzeti Színházban is dolgoztam, amíg Vidnyánszky Attila igazgató ki nem rúgott. Vagyis nem hosszabbította meg a szerződésemet. Nem akart velem dolgozni, teljesen természetes dolog, saját csapata van. Végül jött az Örkény Színház, aminek nagyon örültem. Minőséget képvisel. Sokat küzdöttem magammal: el kellett fogadnom, hogy vannak színészek, akik más iskolában nőttek fel. Igazából az Örkényben lettem érett színész. Az is hozzátartozik az igazsághoz, hogy én örökké elégedetlen vagyok. Mindig keresek valamit, van egy feszítő hiányérzetem. Ez nem a színház hibája, de nem is az enyém. Ilyen vagyok.  

Legutóbbi filmes produkcióid A játszma és a Tantrum. Utóbbi egy 45 perces monológ.
Még soha nem láttam ennyire jól megírt szöveget. Mintha minden szavát az én szám íze szerint írták volna. Amikor Nagy Borús Levente rendező lerakta elém a Tantrum szövegkönyvét, azt mondtam, hogy ez őrültség, istenkísértés. Nem lehet több mint 45 percet folyamatosan dumálni a kamera előtt egy beállításban. Viszont akkor is annyira jó az anyag, hogy csináljuk. Nagyon jól fogadták. Örülök, hogy egy ilyen kísérletben részt vehettem. Vannak ugyan hiányérzeteim, de nagyon büszke vagyok rá. Arra meg pláne, hogy mindebből nagyjátékfilm is lesz.

Mit tekintesz az eddigi szakmád csúcsának?
Tíz év Krétakört. Amúgy ez nagyon nehéz kérdés. Akár azzal is elégedett lehetnék, ami most van, hogy nincs igazából semmi. Légüres térben vagyok, de nem panaszkodom és nem köpködök, nem keresem, ki a hibás, nem mutogatok kifelé. Keresem a lehetőségeket. Rengeteg emberrel szeretnék dolgozni, és elpusztíthatatlannak érzem magam. Ez így talán kicsit elbizakodottan hangzik, de számomra a nehézségek jelentik a felhajtóerőt. Nem tudom, mit kezdenék 100–150 millió forinttal a számlámon. Jól érzem magam, ha van egy kis ellenszél. A küzdelem éltet.

Tóth Kata

ÉLETÚT

Nagy Zsolt 1976-ban született Kisvárdán, gyermekkora édesapja agresszív nevelési elvei miatt súlyosan terhelt volt. 1994–1996 között a Békés megyei Jókai Színházban játszott. 2000-ben végzett a Színház- és Filmművészeti Egyetemen, onnan egyenes út vezetett a Krétakör Színház társulatához, amely 2008-ban fejezte be tevékenységét. Kis kihagyás után két évre a Nemzeti Színházhoz szerződött, amit szabadúszás, vígszínházi vendégszereplések követtek. 2014 óta az Örkény Színház tagja. 2021-től a Társaság a Szabadságjogokért (TASZ) nagykövete.

Leghíresebb színházi alakításai között van Fazekas Mihály–Schwajda György Ludas Matyija, Kleist Amphitryonja, Csehov Sirály Trepljovja, a Három nővér Szoljonija, valamint Vörösmarty Mihály Csongor és Tündéjének Balgája.
Igazi ismertséget filmes és televíziós alkotások hoztak számára, egyebek között a Játszma, a Mellékhatás, a Drakulics elvtárs, a Napszállta, az A Viszkis, az Overnight, a Szabadság, szerelem, az Állítsátok meg Terézanyut!, a Szezon és a Kontroll, illetve tévében a Terápia vagy a Munkaügyek.

Első házasságából – Tóth Petra színésznővel – három, Oltai Kata művészettörténész, kurátorral kötött második házasságából két gyermeke van. Kétszer kapta meg a Magyar Filmkritikusok díját, az idei portói nemzetközi filmfesztiválon pedig a legjobb férfi alakítás díjával ismerték el.

A ROVATBÓL

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support